Šiaip nežinau kaip ketvirtoj edicijoj, bet ankščiau paladinai at will detektindavo evil alignmento monstrus. Ir prie vieno laužo su tokiais nebūtų
tiksliau - flaworiškai neįmanoma, kad paladinas ir chaotic evil personažas yra viename partyje, kai vienas iš jų nesukaustytas grandinėm.
Atsiprašau, jei įkišiu nelabai nusimanančio trigrąšį
O kodėl by default laikoma, kad "Chaotic Evil" yra "Idiotic Evil"?
Ta prasme, aš suprantu, kad pvz., jam teikia malonumą musės sparnelių plėšymas, ale kokiam nors sunkesniam evil veiksmui (ala šiaip ne į temą ko nors papjovimas kaimo smuklėje). Gali lemti neproporcingai didelių problemų (na, pikti užmušto draugai, kokia nors netyčia pasipainiojus milicija, galų gale gražios striukės išterliojimas krauju), kas turėtų biškį pristabdyt
taip, pritariu. Kaip ir
lawfull stupid. Dažnai žmonės nukeliauja į kraštutinumus. Galima išsišifruoti, ką reiškia chaotic evil - chaotic, kad tu dėjęs ant taisyklių ir esi linkes jas laužyti jei tau patogiau. Evil - tau nesvarbu kitų žmonių gerovė, tik savo. O toliau jau kaip gaunasi su personažu, ar jis tieisog nebendradarbiauja ir apvaginėja partijos narius ar reipina paladinus, kai jie nesitiki