Forumas.Fantastika.lt

It is currently 2019-12-09 12:39

All times are UTC+04:00




Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-09 14:40 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
Nu vienas draugas jau sakė parsisiuntė iš negero puslapio :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-10 15:34 
Offline

Joined: 2007-02-20 15:54
Posts: 13
gijas wrote:
pamėginau.

niekaip negaliu atsikratyt jausmo kad žaidžiu ME2, tik setingas fantasy ir šaudyt neduoda :( kolkas nuobodoka, žiūrėsim kaip toliau.
jo, man lygiai tas pats. Nemažai žmonių animacijų matyti ME, dalis muzikos paimta iš DA Origins, grafika tikrai nepasakytum, jog kažkas iš esmės skiriasi. Na bet tarkim dzin, nematau problemos, jeigu naujam žaidimui sukuriamas naujas contentas ir prie jo dar įmaišoma šiek tiek iš kitų geimų įvairių dalykų, kad praskiesti. Bet kol kas ir storyline negriebiantis.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-12 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 2002-12-16 13:37
Posts: 403
Nu ką. Po pirmo veiksmo galiu pasakyt, kad ME2 - geresnis filmas. 8)
Nors ne taip viskas blogai, kaip tikėjausi, bet, nu - blogai! Kamera sucks, muštynėse visi šokinėja kaip speedo apsiriję babuinai, lokacijos, apie tas geriau visai nešnekėt, tas pats dungeonas visur, tik kai kurias duris užverčiant ar tiesiog nepraeinamas padarant ir nuo žemėlapio patingėta nepraeinamas dalis ištrint, o ir miestas iš tų pačių gabalų padarytas, sunkumas all over the place, o istorija ir personažai kol kas nepateisina tokio žiauraus gameplay'aus iškastravimo.

Jo, Efekte bent jau pašaudyti davė.

_________________
Alien II: He repairs cottages and plants flowers. His eagerness to do good makes him one of the most popular.
------------


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-12 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 2008-10-05 19:17
Posts: 167
Location: Vilnius
Sakoma, vieną kartą pamatyti geriau, nei dešimt kartų išgirsti. Tai ir pažiūrėjau. Iš tiesų neblogai jau šioje temoje apibendrinta - tai labiau filmas nei žaidimas. Geras tai ar blogas filmas?

Iš gero filmo tikimasi gero siužeto ir gerų veikėjų. Pirmasis, kiek susidariau įspūdį iš kokių 9 žaidimo valandų, ne itin stiprus - toks įspūdis, kad pagrindinis veikėjas tiesiog dreifuoja žaidimo pasaulyje be aiškios krypties, nevyksta nieko epiško kaip Blight pirmajame DA. Veikėjai gan pakenčiami, nors pirmojo DA buvo gerokai stipresni. Kietuolis Varricas ar didžiapapė piratė Isabella kartais sugeba savo pasisakymais išspausti pusę šypsenos žaidėjo veide, bet kiti protagonisto kompanjonai - visiškos nuobodybės.

Atskirai reikėtų paminėti protagonisto charakterį, kuris jau nebe paliktas žaidėjo valiai, o bent jau dalinai primetamas įgarsinimo. Man pasisekė, kad žaidimą išbandžiau už moteriškę Hawke - ji ne tik defaultine išvaizda, bet ir balsu bei manieromis labai panaši į Morrigan iš pirmojo DA. Turint omeny blankius kompanjonus, pastarasis aspektas nemažai pakelia žaidimo vertę. Kita vertus, lazda turi du galus, ir šis pliusas kitose žaidimo srityse virsta minusu, apie ką netrukus.

Aš nežaidžiau nei pirmo, nei antro Mass Effect, tačiau, kaip suprantu, jame ir buvo panaudota vadinamoji rato dialogo sistema. T.y., žaidėjas tik apytiksliai parenka protagonisto atsakymus dialogo metu. Ši sistema įgyvendinta ir DA2. Nežinau, ar ME kenčia nuo to paties, tačiau dėl šio dizaino sprendimo dialogai tapo labai... nereikšmingi. T.y., veikėjui pateikiami atsakymai - teisuolio, šmaikštuolio, blogiuko ir pan. Atrodo, jog nuo pasirinkimo priklauso tik sekantis protagonisto sakinys bei iškart po to einanti pašnekovo reakcija, o pats dialogas kaip ėjo kūrėjų numatytais bėgiais, taip ir tęsiasi į neišvengiamą kvesto priėmimą ar kitą nuspėjamą baigtį. Žodžiu, vėl filmas, ne žaidimas. Nebūtų labai blogai, jei dialogai būtų kokybiški ir įdomūs, tačiau jie labiau primena 90ųjų pigius fantastinius serialus, kaip Heraklis ar Ksena. Kita vertus, kartais paliekama opcija perleisti iniciatyvą kuriam nors kompanjonui, kas gal ir įdomus sprendimas. Deja, tokia galimybė pasitaiko neypatingai dažnai ir paprastai lengva nuspėti, kuo baigsis partijos nario įsikišimas į pokalbį.

Kiti gameplay aspektai neypatingai skiriasi nuo pirmojo DA, tik visko sumažinta. Overhead taktinė kamera? Nereikalinga, kapokite priešus action RPG maniera negalvodami į priekį ir spaudydami paeiliui 5 klavišus. Inventorius? Kam jums rūpintis kompanjonų šarvais ar apranga, mes geriau nuspręsime, ką jiems dėvėti. Explorinimas? Kam šiais laikais tai įdomu, pasivaikščiokit žemėlapiais iš koridorių. Bent formalus pasaulio žemėlapis, bandantis sukurti didelio pasaulio įspūdį? Še jums keletas miesto/užmiesčio vietovių net be užuominos apie kokį nors bent šiek tiek tikrovišką keliavimą. Tai gal vietovės įdomios ir unikalios? Pasvajokit, kiekvienas požemis yra tas pats žemėlapis, tik su kitais atskirtais praėjimais. Tokio naglo bandymo "sutaupyti" kuriant žaidimą dar neteko matyti.

Tai gal taip išreklamuota žaidimo istorijos pasakojimo avansu sistema labai įspūdinga? Kažkaip nepasakyčiau... Perėjau žaidimo dalį iki deep roads (o viešpatie, lyg pirmajame DA jų buvo negana...), kas, kaip suprantu, sudaro vieną iš kelių esminių žaidimo epizodų, ir tos avansu pasakojamos istorijos (kaip inkvizitorė tardo Varricą) kol kas tebuvo trys trumpoki intarpai, kurių metu taip ir neišgirdau kažko iš tiesų esminio, ką tas mano veikėjas žaidimo pasaulyje nuveikė.

Taigi, ar verta bandyti? Jei esate storyfagas, gal Jums ir patiks nesibaigiantys įgarsinti pokalbiai bei paaugliškai virkaujantys personažai. Kita vertus, oldskūlinio, strateginio mąstymo reikalaujančio RPG fanai šiame žaidime ras nedaug ko jiems priimtino. Vis dėlto, šis ir kiti Bioware žaidimai turi kažką tokio, kas bent kurį laiką įtraukia ir verčia prisėsti vėl ir vėl, nepaisant akivaizdžių žaidimo trūkumų...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-14 10:11 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
mmm... taaaiiiip... pasiryžimas pirkti šitą daiktą po truputį blėsta... :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-15 11:28 
Offline

Joined: 2007-09-16 21:34
Posts: 26
As galiu reziumuoti trimis zodziais - banal, shit, boring.
Intro i zaidima: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=422971

http://www.rpgcodex.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-16 13:39 
Offline

Joined: 2005-10-11 17:39
Posts: 275
vakar jau radau fixa single core protams


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-16 20:06 
Offline

Joined: 2004-10-28 16:49
Posts: 1858
Location: Kaunas
5raz wrote:
vakar jau radau fixa single core protams
:?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-03-21 13:07 
Offline

Joined: 2005-10-11 17:39
Posts: 275
Pradiniame relyze su single core procesoriumi nebuvo imanoma uzsaugoti zaidimo.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2011-04-06 23:48 
Offline

Joined: 2007-02-20 15:54
Posts: 13
Visą perėjau :) Kažkur 42 hours. Kaip ten kažkas per 16 valandų sugebėjo pravaryt viską (atsieit su visais sidequestais ir neskippinant dialogų), neturiu absoliučiai jokio supratimo.

Šiaip pirma dalis (iki Bertrando ekspedicijos) tikriausiai pati nuobodžiausia buvo. Paskui kaip ir gerokai įdomiau buvo. Toks įspūdis, kad pirmoj daly kūrėjai davė kaip ir laisvai paklajoti, apsiprasti su aplinka ir pačiu veikėju, mechanikomis ir t.t. Tik po to pradėjo kažkur railroadinti.

Reusinimas šičia yra aukščiausio laipsnio. Vietovių nedaug, questai vyksta tose pačiose vietovėse nuolatos. Bet kas šiek tiek keista, kad tai tik skamba kaip kažkoks didelis blogis. Šiaip nuolatinis trinimasis tose pačiose vietose savo ruožtu leido daug labiau pasijusti Kirkwallo miestiečio (o ne kažkokio global pasauliečio) vaidmeny.

Kaip minėjau, istorija patampa daug labiau įtraukianti po pirmos dalies. Nemažai questų rezultatų nepasimato iškart, o tik po dar kelių questų, tai nuolatos "susikrenta" storyline mozaika net ir iš labai seniai pabaigtų questų.
Pirmoj daly erzino kažkokios grand istorijos nebuvimas, bet paskui supranti, jog, grubiai imant, tai ir yra vieno miesto (ne pasaulio) didvyrio "biografija". O tai yra kažkiek nenuvalkiota, nes tiesiog dalyvauji miesto intrigose, o ne eilinis save the world.

Kas imho tikrai gerai pavyko kūrėjams, tai gėrio ir blogio takoskyros panaikinimas. Na ties šituo gal truputį persistengta, bet šiaip tikrai kiekviename major sprendime sunkiai begalėdavai suprasti what's right and what's wrong. Po kelių tokių major sprendimų išvis jautiesi pasimetęs, wtf kur čia brendu, gal reikėjo kitaip daryti prieš tai :)

Na reziumuojant, rašyčiau kokius 7+ (Origins duočiau daugiau, ten tiesiog kažkaip labiau jautėsi, kad įdėta darbo, DA2 kartais kildavo pigumo įspūdis). Žaidimas be didelių pliusų, bet ir be didelių minusų. Na bet nebuvo gaila išleisto laiko.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page « 1 2 3 4 5 6 »

All times are UTC+04:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: 

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited